Regulamin i Polityka prywatności

 

KOSZTY I FORMY DOSTAWY:

  • Zakupy powyżej 300 zł – 0 zł (nie dotyczy przesyłek za granicę)
  • Odbiór Osobisty – 0 zł (od pon. do pt. w godzinach 9-17) ; punkt odbioru zamówień to: Warszawa, ul Hołubcowa 123 (Poleczki Park, Budynek Madryt)
  • Przesyłka Polecona POCZTA POLSKA (priorytet) – 10,00 zł
  • Paczkomat In post – 8,89 zł
  • Kurier – 16,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa kurierska – 16,00 zł
  • Przesyłka za granicę POCZTA POLSKA – 50,00 zł

 

REGULAMIN ZAKUPÓW SKLEPU INTERNETOWEGO ORIENTANA

z 1 września 2012 roku
I.Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu Internetowego Orientana
4. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.orientana.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Orientana Anna Wasilewska a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
7. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);
8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
II. Postanowienia ogólne
2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.orientana.pl.
2.2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2.3. Sklep Internetowy, działający pod adresem www.orientana.pl, prowadzony jest przez Orientana Anna Wasilewska  wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod nr 508934. Nr NIP 781 113 76 18 Dane adresowe / kontaktowe:Warszawa 02-975, ul. Migdałowa 4D/42
2.4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu Internetowego;b) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu Internetowego;c) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
2.5. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
2.6. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.orientana.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
2.7. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2.8. Informacja o cenie podawana na stronie www.orientana.pl ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta e-maila zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów rezerwacji lub Zamówienia, do końca realizacji rezerwacji lub Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów po otrzymaniu przez Klienta e-maila, o którym mowa powyżej.
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
3.1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego nie wymaga rejestracji.
3.2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
3.3. Warunkiem zakupu i/ lub rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
3.4. Orientana Anna Wasilewska może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
a) podał w trakcie rejestracji w Sklepie Internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
b) dopuścił się za pośrednictwem Sklepu Internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów Sklepu Internetowego,
c) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Orientana Anna Wasilewska. za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Orientana Anna Wasilewska.
3.5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Orientana Anna Wasilewska.
3.6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
3.7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Orientana Anna Wasilewska.
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
3.8. Obsługa sklepu internetowego dostępna jest dla użytkowników wyłącznie w dni robocze [od poniedziałku do piątku], w godzinach: 9:00-17:00.
IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy wejść na stronę internetową www.orientana.pl,  dokonać wyboru towaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o informacje dostępne na stronie.
4.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się informacjami dostępnymi na stronie.
4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu Internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a) przedmiotu zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawyoraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c) wybranej metody płatności,
d) wybranego sposobu dostawy,
4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Potwierdź”.
4.6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Orientana Anna Wasilewska. Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
4.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną: „ www.sklep.orientana.pl /- Zamówienie nr  XXX”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
4.8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
V. Dostawa
5.1. Dostawa Towarów odbywa się na obszbarze Rzeczpospolitej Polskiej, a także poza RP  i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
5.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską, za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatem Inpost. Ewentualne koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
5.3. Dostawa zamówionych w sklepie internetowym www.orientana.pl produktów, realizowana jest za pośrednictwem:
Firmy kurierskiej DHL – czas dostawy maksymalnie 1-2 dni robocze – 16,00 zł
Poczty Polskiej – czas dostawy maksymalnie 2-3 dni robocze – 14.00 zł
Paczkomatów – czas dostawy maksymalnie 2-3 dni robocze – 8,89 zł
Poczty Polskiej (wysyłka za  granicę) – 50,00 zł
5.4. Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 1-2 dni robocze liczone od momentu złożenia zamówienia [w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem] lub wpłynięcia opłaty na konto za złożone zamówienie w naszym sklepie [w przypadku wyboru płatności PayU lub przelewu bankowego]. Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który jest podany powyżej.
5.5. Zamówienia można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone  po godz. 12.00 oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.
5.6. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz paragonu dla osób fizycznych i faktury VAT dla firm.
VI. Ceny i metody płatności
6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki).
6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
a) przelewem na numer konta bankowego BZ WBK:  23 1090 2851 0000 0001 1459 5012
b) płatnością w systemie PayU
c) zapłata kartą płatniczą za pośrednictwem systemu PayU.
VII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
7.1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego www.orientana.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru , bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:Orientana Anna Wasilewska. ul. Kazury2, 02-975 Warszawalub mailowo, z wyróżnieniem w tytule maila numeru zamówienia:sklep@orientana.pl
7.2. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 10 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
7.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez www.orientana.pl, przed upływem terminu 10 dni od zawarcia umowy;
7.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:Orientana Anna Wasilewska. ul. Migdałowa 4D/42 02-796 Warszawa
7.5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
7.6. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Orientana Anna Wasilewska. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
VIII. Reklamacje dotyczące Towarów
8.1. Orientana Anna Wasilewska. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@orientana.pl Orientana Anna Wasilewska  zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
9.1. Orientana Anna Wasilewska. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Orientana Anna Wasilewska.  o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres Sklep Internetowy Orientana Anna Wasilewska ul.Kazury 2 02-975 Warszawa, mailowo pod adres sklep@orientana.pl.
9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

Prawo odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy  o poinformowanie  Sklepu Internetowego (Orientana Anna Wasilewska ul.Migdałowa 4 D/42 02-796 Warszawa, sklep@orientana.pl, Telefon: + 48 22 2434732 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Po otrzymaniu pisma, Sklep Internetowy prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep Internetowy), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały wykonane przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient wskaże inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

 

Klauzula Ochrony Prywatności 

 

Firma ORIENTANA respektuje prawo do ochrony danych osobowych swoich klientów oraz gości odwiedzających tę stronę. Opisana tutaj Klauzula Ochrony Prywatności określa jakie rodzaje danych zbieramy i przechowujemy oraz w jaki sposób możemy je wykorzystać. Klauzula zawiera też informacje o sposobie skontaktowania się z nami na wypadek pojawienia się pytań lub obaw związanych z posiadanymi przez nas informacjami o charakterze osobistym.

 

Jakie informacje gromadzimy i jak je wykorzystujemy?

 

Dane personalne, jakie zbieramy, pochodzą jedynie od Ciebie. Gromadzone informacje obejmują zazwyczaj nazwisko  i adres, Twoje dane osobowe zostaną wykorzystane do zapewnienia Ci aktualnych informacji o naszych towarach oraz usługach, z czego, mamy nadzieję, będziesz zadowolony. Prosimy zauważyć, że w każdej chwili możesz zrezygnować z oferowanych Ci przez nas usług (zobacz: Skontaktuj się z nami.).

 

Skontaktuj się z nami

 

Jeśli zechcesz uzupełnić swoje dane osobowe, które aktualnie przechowujemy, lub gdy nie wyrażasz zgody na dalsze otrzymywanie naszych informacji, prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez wysłanie wiadomości E-mail na adres sklep@orientana.pl Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić taką prośbę.

 

Bezpieczeństwo Danych

 

Firma ORIENTANA podejmuje rozsądne środki bezpieczeństwa w celu zapobiegnięcia utraty, nieupoważnionego dostępu, użycia, zmiany oraz ujawnienia wszelkich danych osobowych nam powierzonych.

 

Dostęp do danych osobowych

 

Zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych masz prawo wiedzieć, jakie informacje na Twój temat przechowuje określona organizacja i w jaki sposób są one przetwarzane. Jeśli chcesz sprawdzić treść swoich danych osobowych, które przechowujemy, prosimy wysłać wiadomość e – mail na adres sklep@orientana.pl

Polityka dotycząca cookies

Dla Państwa wygody oraz dla świadczenia Państwu usług stojących na najwyższym poziomie www.orientana.pl używa plików cookies. Wykorzystywane one są m.in. po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.

W używanej przez Państwa przeglądarce internetowej istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies. Brak takiej zmiany oznacza Państwa akceptację dla stosowanych w Serwisie plików cookies.

www.orientana.pl stosuje cookies wydajnościowe, czyli służące do zbierania informacji o sposobie korzystania ze strony, by lepiej działała, oraz funkcjonalne, czyli pozwalające „pamiętać” o ustawieniach użytkownika.

 

Pliki Cookies podmiotów trzecich

Podczas korzystania z www.orientana.pl Państwa przeglądarka może zapisywać pliki Cookies pochodzące od podmiotów firm trzecich takich jak: Google, Facebook. Więcej informacji na temat danych przechowywanych w tych plikach znajduje się na stronach powyższych podmiotów.

Poziom ochrony przed cookies można ustawić w swojej przeglądarce internetowej – aż do całkowitego blokowania plików cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać niektóre funkcje.

Zmiana ustawień w popularnych wyszukiwarkach

  • Google Chrome / W Ustawieniach Google Chrome wybieramy zakładkę Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić ustawienia plików cookie.
  • Internet Explorer / Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność. Suwakiem ustawiamy poziom ochrony przed cookies, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.
  • Mozilla Firefox / Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”. O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.
  • Opera / Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane. O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.
  • Safari / W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. Tu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze „Akceptuj pliki cookie”.

REGULAMIN PROGRAMU „PREZENTY ZA ZAKUPY”

Data Regulaminu: 1 stycznia 2015

  1. Organizatorem programu „PREZENTY ZA ZAKUPY” jest Orientana Anna Wasilewska z siedzibą w Warszawie, ul. Moczydłowska 65D zwana dalej ORIENTANA
  2. Program „PREZENTY ZA ZAKUPY” jest skierowany dla osób dokonujących zakupów kosmetyków marki Orientana sklepie internetowym www.orientana.pl
  3. Celem programu jest nagradzanie Klientów nabywających towary.
  4. Niniejszy regulamin stanowi podstawę działania programu „PREZENTY ZA ZAKUPY” jak również określa prawa i obowiązki jego Uczestników. Program regulaminu obowiązuje firmę Orientana i Uczestników od chwili jego ogłoszenia.

1. Definicje

  • Program „PREZENTY ZA ZAKUPY”, zwany dalej „Programem”, jest zorganizowanym systemem pozwalającym na nagradzanie Uczestników.
  • Konto klienta –  konto założone i należące do Uczestnika w sklepie internetowym
  • Sklep internetowy  – sklep marki Orientana działający w domenie www.orientana.pl
  • Uczestnik Programu – osoba dokonująca zakupów kosmetyków Orientana, która do Programu przystąpiła na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.

2. Postanowienia Ogólne

  1. W ramach Programu Uczestnik gromadzi punkty za każdy zakup kosmetyków w Sklepie internetowym, a następnie może je wymienić na kosmetyki na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie
  2. Punkty i prawa związane z Programem nie mogą być odsprzedawane lub przenoszone pomiędzy Uczestnikami Programu.
  3. Punkty zebrane na koncie nie podlegają wymianie na gotówkę. Prawo do korzystania z konta a w szczególności do wymiany punktów, jest osobiste i przysługuje wyłącznie Uczestnikowi.

3. Uczestnictwo

  1. Do Programu przystąpić może osoba pełnoletnia, jak i osoba, która nie ukończyła 18 roku życia za pisemną zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.
  2. Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
  3. Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie.
  4. Aby przystąpić do Programu należy utworzyć konto klienta w sklepie internetowym i dokonywać zakupów.
  5. Orientana zastrzega sobie prawo do odrzucenia Konta klienta w uzasadnionych przypadkach, np. gdy dane klienta są niekompletne lub nieczytelne oraz gdy istnieje podejrzenie o nadużycia.
  6. Pełny tekst Regulaminu dostępny jest na stronie internetowej www.orientana.pl
  7. Dane osobowe Uczestnika zostaną wprowadzone do bazy danych z chwilą utworzenia Konta klienta.

4. Konto klienta

  1. Każdy Uczestnik  przystępujący do Programu musi posiadać Konto klienta.
  2. Konto umożliwia Uczestnikowi gromadzenie punktów przyznawanych za zakup kosmetyków dostępnych na stronie www.orientana.pl wg zasad opisanych poniżej.
  3. Konto umożliwia Uczestnikowi wymianę zgromadzonych punktów, w zależności od ich ilości  na kosmetyki wg zasad opisanych poniżej.
  4. Uczestnik zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Orientana o dostępie do konta klienta przez osoby nieuprawnione.
  5. W przypadku braku powiadomienia Orientana o dostępie do konta klienta przez osoby nieuprawnione Orientana nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione użycie konta, włącznie z wymianą zgromadzonych punktów na kosmetyk przez osobę nieuprawnioną..

5. System przyznawania punktów na koncie Klienta

  1. Orientana zobowiązuje się przyznawać Uczestnikowi punkty za nabycie towarów.
  2. Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu w złotych polskich.
  3. Przy cenie każdego produktu widnieje ilość punktów jakie otrzymuje Uczestnik przy jego nabyciu.
  4. Orientana zastrzega sobie prawo do zmiany punktowania produktów.
  5. Punkty są przyznawane podczas zakupów i naliczane wyłącznie po dokonaniu zakupów.
  6. W sytuacji, gdy dostęp do Konta klienta będzie miała osoba niepowołana i wykorzysta punkty, punkty zdobyte przez Klienta nie podlegają odtworzeniu.

6. Wymiana punktów na produkty kosmetyczne

  1. Prezenty za zakupy należą się Uczestnikowi po zebraniu 30 punktów
  2. Uczestnik może kontynuować zbieranie punktów, aby móc odebrać prezent o wyższej wartości.
  3. Warunkiem odbioru prezentu jest dokonanie przez Uczestnika dowolnego zakupu po osiągnięciu odpowiedniego poziomu, wybraniu zakupu za punkty w Koszyku zamówień, oraz zatwierdzenie zamówienia kosmetyku za punkty.
  4. Punkty zebrane na koncie Uczestnika nie podlegają wymianie na gotówkę ani nie mogą być odstąpione przez Uczestnika osobom trzecim.

8. Zakończenie lub zawieszenie Programu

  1. Orientana zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu w każdej chwili.
  2. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Orientana umieści  informacje o tym fakcie na stronie internetowej www.orientana.pl
  3. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Uczestnik będzie mógł wymienić zebrane punkty na prezent pod warunkiem, że zebrał ich odpowiednią ilość. W przeciwnym razie punkty zostaną unieważnione.

9. Ochrona danych osobowych

  1. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Orientana. w celach statystycznych oraz marketingowych przedstawionych w Regulaminie PREZENTY ZA ZAKUPY. Dane osobowe podlegają ochronie na podstawie Ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (nowelizacja 1.01,2015).
  2. Uczestnicy Programu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.