Elementy 0

FAQ

1. Jak mogę dołączyć do ORIENTklub?

Aby dołączyć do ORIENTklub (w wersji podstawowej) wystarczy, że utworzysz konto w naszym sklepie internetowym orientana.pl. Jeśli  posiadasz konto – jesteś w klubie.

Pamiętaj! Aby uzyskać jeszcze więcej korzyści dołącz do wersji premium programu – ORIENTklub+ za darmo, zapisując się tutaj.

2. Jakie są korzyści z dołączenia do ORIENTklub+?

Będąc w programie otrzymujesz punkty, które możesz wymieniać na zniżki lub darmową dostawę. Przystępując do ORIENTklub+ zyskujesz dodatkowe benefity, takie jak: wcześniejszy dostęp do nowych produktów, kody rabatowe na zakupy u naszych partnerów, czy konsultacje z ekspertami ORIENTANA w zakresie doboru kosmetyków i prawidłowej pielęgnacji oraz wiele innych ciekawych prezentów!

3. Jak mogę otrzymać punkty w ORIENTklub?

Istnieje kilka sposobów. Punkty możesz zdobyć za: zakupy, program poleceń, dodanie daty urodzin, opinie czy obserwowanie nas w social mediach.

4. Czy korzyści w ORIENTklub mogą się zmienić?

Chcemy, aby nasz ORIENTklub się rozwijał i był jak najlepszy, dlatego dajemy sobie możliwość do jego późniejszych zmian, o których zawsze Cię poinformujemy.

5. Czy ORIENTklub jest za darmo?

Oczywiście! Aby mieć więcej korzyści z programu dołącz do ORIENTklub+, w którym członkostwo również jest bezpłatne, a nagród jest więcej i są bardziej unikalne! Możesz to zrobić TUTAJ!

6. Czy dane osobowe są bezpieczne w ORIENTklub?

Twoje dane osobowe są u nas bezpieczne. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym w jaki sposób je przetwarzamy zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

7. Czy ORIENTklub jest dostępny tylko dla klientów indywidualnych, czy też można go wykorzystać w celach biznesowych lub korporacyjnych?

ORIENTklub oraz ORIENTklub+ jest dostępny tylko dla Klientów Indywidualnych.

8. Jakie są różnice między różnymi poziomami członkostwa w ORIENTklub?

Opis poziomów w wersji podstawowej. Wersja + zapewnia więcej korzyści!

9. Czy będąc w ORIENTklub otrzymam prezent na urodziny?

Tak 😊  Warunkiem otrzymania prezentu na urodziny jest podanie swojej daty urodzenia.

10. Czy awansując na kolejny poziom zyskuję dodatkowe punkty?

Tak. Chcemy wynagrodzić twoje zaangażowanie, dlatego awansując otrzymujesz od nas dodatkowe punkty:

  • Awans na poziom Kokos: +50 punktów
  • Awans na poziom Granat: +100 punktów
  • Awans na poziom Złota Pomarańcza: +200 punktów
11. Czy mogę wymieniać punkty na nagrody?

Tak! Stale pracujemy nad naszym programem i dostępnymi nagrodami, by były jak najbardziej atrakcyjne. Aktualnie dostępne nagrody sprawdzisz na swoim koncie w OrientKLUB (Punkty i Nagrody).

12. Złożyłam zamówienie, ale nie doliczyły mi się punkty.

Punkty doliczają się dopiero po zrealizowaniu zamówienia, czyli w momencie odebrania go przez Klienta 🙂 W przypadku anulowania zamówienia punkty nie zostaną naliczone, a w przypadku zwrotu zamówienia przyznane punkty zostają odjęte z konta Klubowicza.

13. Czy po wydaniu punktów spadnę na niższy poziom?

Nie, po wydaniu punktów nie zmniejsza się Twój poziom. Wszystkie punkty są dalej sumowane, a w swoim profilu masz dostęp do całej historii punktów. Punkty są ważne przez 365 dni. Niewykorzystane punkty przepadają, ale spokojnie! Wyślemi Ci maila z przypomnieniem, że zbliża się ich termin. 🙂

14. Czy punkty w ORIENTklub mają okres ważności?

Tak, punkty są ważne 365 dni. Przypomnimy Ci kiedy będzie się zbliżał ich termin ważności.

15. Czy mogę korzystać z ORIENTklub podczas zakupów online i stacjonarnych?

ORIENTklub obowiązuje tylko w sklepie internetowym www.orientana.pl.

16. Jakie są aktualne promocje lub specjalne oferty dostępne dla członków ORIENTklub?

Aktualne oferty dla członków klubu możesz sprawdzić w swoim profilu w zakładce OrientKLUB (Punkty i Nagrody).

17. Jak często aktualizowane są punkty na moim koncie klubowym?

Punkty są aktualizowane w ciągu paru dni [za zamówienia], od razu w przypadku innych aktywności.

18. Czy mogę przekazywać punkty lub nagrody innym osobom?

Punkty oraz nagrody są przypisane do konta. Nie ma możliwości przekazania ich.

19. Czy punkty lub nagrody wygasają, jeśli zaprzestanę korzystać z ORIENTklub na jakiś czas?

Punkty są ważne 365 dni. Nagrody są ważne krócej i mogą zmieniać się w zależności od trwającej kampanii dlatego warto sprawdzać co w ORIENTklub piszczy 😉

20. Jakie są metody komunikacji jeśli mam pytania związane z ORIENTklub lub problemy?

Zawsze możesz napisać do nas na czacie lub na maila sklep@orientana.pl.

21. Jakie są zasady dotyczące zbierania punktów lub nagród za zwroty lub anulowane zamówienia?

W przypadku zwrotu lub anulowania zamówienia przyznane punkty zostają odjęte z konta, a wykorzystane w tym zamówieniu punkty przepadają.

22. Jak wypisać się z ORIENTklub?

Aby wypisać się z ORIENTklub skontaktuj się z nami pod adresem sklep@orientana.pl

Twój koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Brakuje 119.00  złotych do darmowej dostawy.
Wróć do zakupów
0