Elementy 0

REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW

1. Orientana sp. z o.o. sp.k. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować mailowo na adres  [email protected], lub pocztą tradycyjną na adres: Orientana, Poleczki Business Park, Budynek Madryt, ul. Hołubcowa 123, 02-854 Warszawa  oraz telefonicznie na +48 570304201.  Orientana zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Koszyk
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakypy
0